فروشگاه لوازم جانبی کامپیوتر
 تبریز ، خیابان امام ، پاساژ سبلان ، زیر همکف ، پلاک 3
 041-33344183

شرایط و ضوابط

با توجه به زمینه فعالیت وب سایت کالیما ( فروش آنلاین محصولات فیزیکی ) لازم است تا در مورد شرایط خرید از وب سایت نیز اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم . قبل از هرچیزی لازم است بدانید که دریافت شماره تماس به هنگام ثبت نام در داخل سایت صرفا جهت اعتبار سنجی و تایید حساب کاربری شما است و با اختیار خود این اطلاعات را در اختیار کالیما قرار خواهید داد . نگهداری از اطلاعات شما وظیفه وب سایت کالیما است اما قراردادن این اطلاعات در اختیار مراجع قضایی با حکم رسمی ، موردی است که نسبت به آن تعهد نداریم .

موجودی کالا ها و ثبت سفارش

در صورتی که موجودی یک کالا در سایت به اتمام رسیده باشد ، امکان خرید آن وجود ندارد و تا زمان موجود شدن آن در وب سایت باید صبور باشید . درصورتی که نیاز شدید به محصولات داخل سایت دارید میتوانید از طربق پل های ارتباطی با دفتر فروشگاه تماس گرفته و با کارشناسان واحدفروش صحبت کنید .

خرید و ثبت سفارش تنها از طریق وب سایت اصلی کالیما به نشانی kalima.ir مقدور است و ثبت سفارش به صورت تلفنی یا روش های حضوری امکان پذیر نیست چرا که هزینه پرداختی شما به عنوان فاکتور خرید باید در وب سایت ایجاد شده و خدمت شما نیز ارائه شود .

برای خرید تمامی محصولات فروشگاه حتما باید یک حساب کاربری با شماره تماس تایید شده داخل سایت داشته باشید تا هم به سوابق خرید و پروسه پیگیری سفارش خود دسترسی داشته باشید و هم اینکه راه ارتباطی شما با فروشگاه ما ، از طریق بخش حساب کاربری شما خواهد بود .

دقت داشته باشید که اگر شما توسط حساب کاربری خود برای شخص دیگری خرید می کنید ، فروشگاه شما را به عنوان خریدار می شناسد و اگر قصد دارید تا محصول یا محصولات به آدرس دیگری ارسال شود ، حتما باید در بخش آدرس ها ، اطلاعات لازم را تکمیل و هنگام ثبت سفارش ، توضیحات لازمه را درج کنید در غیر اینصورت ، مرسوله به آدرس پبشفرضی که در سایت ثبت شده است ارسال خواهد شد .

اگر پس از ثبت یک سفارش ، لازم بود تا سفارش جدید دیگری نیز در همان زمان ثبت کنید ، میتوانید در یک سبد دیگر اقدام به خرید نمائید ، درصورتی که فاصله ثبت سفارشات کمتراز 12 ساعت باشد ، تمامی سفارشات شما که به شکل مجزا ثبت شده است ، به صورت یکجا خدمت شما ارسال خواهد شد ( مگر اینکه برای هر سفارش ، آدرس و توضیحات متفاوت هنگام خرید توسط شما درج شود ) .

بخش پرداخت و سبد خرید

اگر هنگام خرید از وب سایت کالیما ، پروسه خرید را توسط vpn انجام دهید ، احتمال موفقیت آمیز نبودن پرداخت شما در درگاه پرداخت وجود دارد . در این حالت ، ممکن است هزینه محصول یا محصولات از حساب شما کسر شود ، اما این هزینه به صندوق فروشگاه واریز نشده است و باید تا 72 ساعت ، منتظر عودت وجه توسط بانک خود باشید و نیازی به تماس با فروشگاه نیست .

اگر بدون استفاده از نرم افزارهای عبور از تحریم نیز این مشکل برای شما پبش آمد ، نسبت به تماس با مجموعه و بررسی واریزی ها اقدام کنید تا اگر هزینه به حساب فروشگاه واریز شده است ، نسبت به آماده سازی و ارسال مرسوله اقدام شود .

امکان پرداخت هزینه مرسوله در محل ، فعلا مقدور نیست و تمامی پرداخت ها از طریق درگاه های وب سایت کالیما انجام می شود .

ارسال محصولات

باتوجه به این که ارسال محصولات فعلا توسط اداره محترم پست انجام خواهد شد ، لذا مدت زمان ارسال مرسوله تماما به شرکت پست مربوط است و فروشگاه نهایتا تا یک روز کاری مرسوله شما را به اداره پست جهت ارسال خدمت شما تحویل خواهد داد و شما میتوانید از طریق کدرهگیری که پس از تحویل مرسوبه به اداره پست خدمتتان ارائه خواهد شد ، مرسوله خود را رهگیری نمائید .

شرایط بازگشت کالا

قبل از هرچیزی باید گفت که هنگام خرید محصولات دقت کافی داشته باشید و پس از بررسی دقیق ، نسبت به افزودن محصول یا محصولات به سبد خرید و پرداخت هزینه و ثبت سفارش اقدام کنید ، چراکه ممکن است پس از تحویل مرسوله با مشکل مواجه شوید .

تمامی محصولات قبل از ارسال خدمت مشتریان عزیز توسط فروشگاه تماما بررسی شده و به شکل کاملا سالم خدمت شما ارسال خواهند شد . درصورتی که مرسوله در حین حمل و نقل آسیب ببیند طرف حساب مشتری محترم ، اداره پست است ( اما با توجه به بسته بندی مناسب در فروشگاه کالیما این اتفاق بسیار نادر است ) .

  • در بخش شرایط مرجوعی کالا باید موارد زیر را مدنظر داشته باشید :

اگر به هر دلیل محصولی که شما دریافت می کنید با تصاویر داخل سایت تفاوت دارد باید تا 24 ساعت کاری مراتب را به وب سایت اطلاع دهید تا اقدامات لازم انجام شود .

شما پس از تحویل مرسوله توسط پست نهایتا تا 24 ساعت باید نسبت به ثبت مرجوعی اقدام کنید در غیر اینصورت برای فروشگاه این مصداق وجود دارد که محصول ، سالم به دست شما رسیده است .

اگر بسته بندی اصلی محصول مخدوش شود ، امکان عودت آن وجود ندارد .

هرگونه ایجاد تغییر یا باز و بسته کردن مواردی مثل پیچ ها ، درب های پرسی ( در کالاهایی همچون موبایل و لپ تاپ و … ) ، ریختن مایعات و یا خرابی به دلیل نوسانات برقی ، امکان مرجوعی را از محصول یا محصولات خریداری شده ازبین خواهد برد .

در صورت ایجاد هرگونه مخدوشی غیر عادی همچون شکستکی ، امکان مرجوعی کالا وجود نخواهد داشت .

اگر کالای شما شرایط عودت را داشت ، باید محصول یا محصولات را دقیقا به شکل دریافت شده ، بسته بندی نموده و برای فروشگاه ارسال نمائید . پس از دریافت محصول ، هزینه کامل پرداختی شما + 50% از هزینه پست توسط فروشگاه به حساب شما عودت داده می شود که این روند از 1 تا 5 روز ممکن است زمان بر باشد . ( ارائه رسید هزینه پستی به همراه مرسوله الزامی است در غیر اینصورت هزینه پست تماما بر عهده خود مشتری خواهد بود ) .

اگر به هر دلیل پس از دریافت محصول در محل ، از خرید منصرف شدید ، باید بدون باز کردن بسته بندی ( حتی کوچکترین مورد ، به همان شکل محصول را توسط پست به همراه رسید پرداخت هزینه ، به آدرس فروشگاه و کدپستی دقیق ارسال کنید ) .

شرایط گارانتی

گارانتی محصولات امروزه توسط شرکت های متعددی ارائه می شوند و فروشگاه کالیما تعهدی در قبال گارانتی های محصولات ندارد و مشتری محترم باید گارانتی محصول را از شرکت های ارائه کننده پیگیری نماید .